torsdag 12. juli 2007

Kortsiktig eller Langsiktig Profitt?



En del har reagert på noen utbetalingseksempler som Agloco har lagt ut på sin blogg. For det første så vil det ta en stund før inntjeningen til selskapet vil ta seg opp (jo flere medlemmer, jo større avtaler kan Agloco forhandle seg frem til etc.). For det andre så skal man være klar over at Agloco logger Viewbar timene hvert medlem opptjener frem mot en eventuel børsnotering! Hva som konkret skjer i denne prosessen har Agloco ikke lov til å uttale seg om i henhold til diverse aksjelover og på råd fra deres advokater. Selskapet har dog tidligere antydet at 1 time = 1 aksje (1 time = 1/4 aksje fra downline).

Som nevnt tidligere i denne bloggen, så ville vel de fleste av oss gjerne mottatt fks. tusen Google aksjer for 6-7 år siden, hvis vi hadde visst hvor verdifulle de kom til å bli Link! Fremtiden kan de færreste av oss spå med noenlunde nøyaktighet, men en ting kan man si med sikkerhet og det er at Agloco så absolutt har samme potensiale som Google! Hvordan kan man så påstå dette? Det er en realitet at millioner av dollar blir daglig brukt på reklame verden over. Kommer fremtidens reklame så til å bli forskjellig fra dagens reklame? Det blir allerede brukt store resurser på å kanalisere reklamen til de aktuelle kundegruppene for de produktene som det reklameres for. Fks. det er selvsagt bortkastet å vise reklame for kattemat til personer som ikke eier katter! Det er nettopp her at Agloco vil ha mye større fordeler enn annen form for
reklameformidling, i og med at Agloco medlemmer i realiteten har sagt seg villige til å se eller motta selektiv reklame mot betaling.

En Amerikansk fotballtrener ble en gang spurt om han kunne definere ordet "flaks" ("luck" på Engelsk). Svaret han ga var at; "flaks er når man er forberedt hver gang muligheten byr seg...".

Hva har du å tape på å bli medlem? Svaret er ingenting. Medlemskapet er helt gratis.


Hva er AGLOCO?


Ingen kommentarer: